Před pěti lety neměla Terezie Trusinová z podnikání v oděvní branži vůbec dobrý pocit. "Kolem nás doznívala krize, firmy krachovaly," vzpomíná spolumajitelka českého výrobce podprsenek nebo košilek Timo. Nyní naopak neskrývá optimismus.
Společnost z Litoměřic loni rostla na tržbách už druhý rok po sobě. Ty se meziročně zvýšily téměř o pětinu na 115 milionů korun. "Pokud se nám bude dařit stejně dobře jako doposud, do několika let vstoupíme na německý trh," nastiňuje ředitelka značky Timo.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru