Odmalička chtěl být lékařem, což mu nevyšlo. Tak se shodou okolností ocitl mezi prodejci aut, kde se naučil hodně o marketingu, a jak říká, čerpá z toho dodnes.

Jenže pak udělal Jan Gonda výhybku ke zdraví. Nejprve do firmy Joalis, která učí lidi detoxikovat organismus pomocí přírodních preparátů.

Pracoval tu osm let jako obchodní ředitel a českou firmu pomohl dostat z nuly do osmi zemí Evropy.

"Při práci jsem se ve Varšavě seznámil se španělskou značkou Naturhouse a zjistil jsem, že v Česku a na Slovensku není nikdo, kdo by ji šířil. Tak jsem se do toho pustil. Vzal jsem rodinné peníze určené na dům, zadlužil se a tři a půl milionu korun dal do koupi licence a rozjetí poboček," vypráví. A směje se, když si vzpomene, jak zpočátku lidé z jeho okolí uzavírali sázky na to, kdy zkrachuje.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru