Filip Belant, manažer podpory a rozvoje pobočkové sítě České spořitelny

"Díky analýze 'velkých dat' máme k dispozici takový nástroj, že jsme schopni s přesností na 20 metrů určit, kde bychom měli mít vchod pobočky."

Ondřej Gálik, manažer mobilního bankovnictví, sociálních médií a content marketingu v České spořitelně

"Je to o hledání toho, co dává smysl, a hlavně toho, co dává smysl klientům. Nakonec někdo musí vytáhnout peněženku a za službu zaplatit. Je to tak nové řešení, že my zatím nevíme, kdo peněženku vytáhne a za co zaplatí. Ač je to hezké a sexy, udělat z toho produkt zase není tak jednoduché."

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.