Nový model německé automobilky VW nahradil dva předcházející vozy najednou. Luxusní limuzínu Phaeton, která se velmi špatně prodávala, především bohatou elektronickou výbavou. A zároveň vůz spojující sedan s kupé dohromady, Volkswagen CC, zase stylem. Novinka se jmenuje Arteon a jako první auto této německé značky dostala systém poloautomatického řízení, který funguje i mimo dálnice. HN ho testovaly v okolí Hannoveru.

Právě speciální elektronická výbava je největším trumfem novinky z Wolfsburgu. Její adaptivní tempomat je nejen schopný udržovat odstup za ostatními vozy, ale kromě toho má přístup k datům z navigace. Jednoduše řečeno pozná, kdy se blíží obec a je potřeba zpomalit, stejně tak dokáže snížit rychlost i před ostřejší zatáčkou. Je tedy možné ho použít při jízdě po okreskách i ve městě, nikoliv jen na dálnici.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.