Síť drogerií dm prochází jednou z největších modernizací za 25 let působení na českém trhu. Přestavuje prodejny, plánuje nové a do roka spustí e-shop. "Perspektivu na dalších pět let vidím dobře, naše prodejní síť by mohla být ještě hustší," říká jednatel společnosti dm drogerie markt Česká republika Gerhard Fischer.

Za první polovinu obchodního roku, který končí v září, rakouský řetězec v tuzemsku utržil o sedm procent více, tedy 4,2 miliardy korun. Fischer očekává, že společnost udrží stejné tempo i během druhé poloviny roku. "Je tady dobrá stabilita a nic nestojí proti trendu nakupování," hodnotí. Česká síť spadá pod mateřskou společnost v Rakousku, která má ještě další pobočky ve střední a východní Evropě − mimo jiné na Slovensku, v Maďarsku, Bulharsku nebo Makedonii. Celá skupina, včetně dm Německo, utržila v posledním účetním období 9,7 miliardy eur.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?