Tradiční hráči na pojišťovacím trhu pamatují i lepší časy, než jaké zažívají nyní. Kromě sílící konkurence ze strany bank, maloobchodních prodejních sítí či poskytovatelů služeb se pojišťovny potýkají také s klesající důvěrou lidí. Podle celosvětového průzkumu poradenské společnosti PwC jim věří jen zhruba čtvrtina klientů. Pro radu by se pak na svoji pojišťovnu obrátila jen necelá polovina lidí.

Cesta zpátky blíž klientům vede podle odborníků přes inovace, a to zejména v oblasti digitalizace. "Speciálně mladí lidé očekávají, že se k nim pojišťovny budou chovat tak, jak jsou zvyklí od nových typů služeb a sociálních sítí," říká partner v poradenské společnosti PwC ČR Petr Ložek.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru