Od devadesátých let prošlo Česko významnou proměnou a výjimkou nejsou ani zvyklosti v nakupování. První moderní nákupní centra u nás začala vznikat před dvaceti lety − v době, kdy byl internet exotickou novinkou a průměrné platy se pohybovaly kolem deseti tisíc korun.

Dnes si Češi mohou nakoupit pohodlně z obýváku přes internet. Aby nákupní centra zákazníky zaujala, musí pracovat s novými koncepty a nápady. Vydavatelství Economia uspořádalo kulatý stůl o trendech v nakupování, kde se setkali developeři, architekti i obchodníci. Podle debatujících nebude v budoucnosti počet nákupních center klesat, musí ovšem dokázat citlivě reagovat na nové trendy. Lidem čím dál víc záleží na úrovni restaurací, nabídce zábavy a dalších služeb. 

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru