Od devadesátých let prošlo Česko významnou proměnou a výjimkou nejsou ani zvyklosti v nakupování. První moderní nákupní centra u nás začala vznikat před dvaceti lety − v době, kdy byl internet exotickou novinkou a průměrné platy se pohybovaly kolem deseti tisíc korun.

Dnes si Češi mohou nakoupit pohodlně z obýváku přes internet. Aby nákupní centra zákazníky zaujala, musí pracovat s novými koncepty a nápady. Vydavatelství Economia uspořádalo kulatý stůl o trendech v nakupování, kde se setkali developeři, architekti i obchodníci. Podle debatujících nebude v budoucnosti počet nákupních center klesat, musí ovšem dokázat citlivě reagovat na nové trendy. Lidem čím dál víc záleží na úrovni restaurací, nabídce zábavy a dalších služeb. 

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se