Americký řetězec rychlého občerstvení McDonald's začíná rozvážet jídlo zákazníkům až do domu. Novinku firma zahájila začátkem roku na Floridě, nyní ji testuje v několika dalších zemích. Spolupracuje přitom s dovážkovou divizí taxislužby Uber.
Nová služba má McDonald's pomoci s udržením dvouciferného růstu prodejů a také lépe odolat konkurenci. V posledních letech se společnost potýkala s nižší návštěvností svých restaurací. "Doručování jídel představuje stomiliardový byznys, který stále roste," komentovala viceprezidentka společnosti Lucy Bradyová. Řetězec si od rozvozu hamburgerů slibuje nárůst tržeb až o pět procent během dvou let.
Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře
Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru