Pohledný muž si potřásá rukou se svými stoupenci, členové štábu si pořizují selfie, na pozadí visí logotyp kampaně v národních barvách. Na první pohled normální výjev z předvolební kampaně. Jenže tento muž se jmenuje Alexej Navalnyj a jeho kandidatura na ruského prezidenta v roce 2018 má do normálnosti daleko. Počínaje tím, že coby podmíněně odsouzený za zpronevěru se voleb vůbec nemůže zúčastnit.

Prokremelští aktivisté si z Navalného dělají terč, po útoku dezinfekčním prostředkem ještě stále špatně vidí na pravé oko. Ovšem ať už Kreml zkouší cokoliv, Navalného popularita roste. Až člověk podlehne pocitu, že by snad mladý politik mohl opravdu změřit síly s Vladimirem Putinem.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru