Největší prodejce nábytku na světě si s moderními technologiemi občas hraje. Před několika lety vyvolal fascinaci digitálním fotoaparátem s tělem z kartonu. Následně začal dělat bezdrátové nabíječky, zabudované třeba do nočního stolku. Teprve nyní to ale Ikea myslí vážně. Pod značkou Tradfri se skrývá promyšlený systém osvětlení, které jde ovládat telefonem.

Hlavní rozdíl proti konkurenci se ale skrývá v praktickém detailu: Ikea nenutí zákazníky měnit své zvyklosti, většina balení má v sobě jednoduchý fyzický ovladač. Jeden "vypínač" přitom může ovládat až deset žárovek najednou.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Systém chytrého LED osvětlení Ikea Tradfri může konkurovat známějšímu Philips Hue.
  • Ikea vsadila na snadné a přirozené ovládání s fyzickými "vypínači" vedle aplikace.
  • Paradoxní je nepovedené balení, bez nůžek se k žárovkám nedostanete.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každé pondělí ráno najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru