Ani Google nemůže potěšit každého. Druhá největší firma světa na konferenci Google I/O hrdě oznámila, že eviduje dvě miliardy aktivních zařízení s Androidem. Šest dalších produktů Googlu má alespoň miliardu uživatelů a další, jako Disk Google, se své první miliardě rychle blíží. Stovky milionů z nich se ale největších novinek představených tento týden jen tak nedočkají.

Důvod je prostý: největší hybnou silou ve světě moderních technologií je umělá inteligence, jež se ale domluví jen s částí lidí, které chce Google oslovit.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Stále větší roli v Googlu hraje umělá inteligence, která neumí česky.
  • Androidu chybí zásadní pokrok, Google mění drobnosti okoukané z iOS.
  • Nové projekty drhnou, mají pomalý nástup a špatně shánějí partnery.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každé pondělí ráno najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru