V kancelářích firmy Socialbakers to vypadá jako ve zkušebně punkové kapely. Industriální design a uvolněná, neoficiální atmosféra prostupují celým prostorem. autor: SOCIALBAKERS
Žebříčky oblíbenosti vyhrává Google, ale i české značky si našly nápadité cesty, jak oslovit mladé talenty.
Mnoho menších českých firem vystřelilo v posledních pár letech na vrchol a vybudovalo si přitažlivou image.
Příběhem zrození lovebrandu v českém prostředí je třeba tuzemský e-shop s módou Zoot.
Příkladem úspěchu, kdy se firma stala lovebrandem, je americký Google. Od svého vzniku v roce 1998 přitahují jeho pestrobarevná písmena pozornost mladých lidí na celém světě a samozřejmě i v Česku. Každoročně vyhrává i žebříčky nejžádanějších zaměstnavatelů Universum, a to hlavně v IT a ekonomických oborech.
"Vždy když Google nabírá lidi na nové pozice, můžeme počítat s velkým zájmem absolventů. Na každé nové místo se nám hlásí stovky uchazečů," říká Petra Hrušková, která má v českém Googlu na starosti nábor.
Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká
90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
Zadejte prosím platný e-mail.Tento e-mail je již použit. Zadejte jiný nebo se přihlaste
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.
Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.
Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:
Platba kartou
Rychlá online platba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Život jsou povinnosti i radosti. A proto tu je newsletter Sedmička - každé ráno v sedm vám přinese sedm tipů na podnětné a zajímavé čtení z domova i ze světa. A k tomu pár nápadů, čím se zabavit nebo čím potrápit mozkové závity. Sedmičku si můžete objednat zde.
Víte, že...
můžete hodnotit každý článek? Zaujal vás? Nebo byste mu něco vytknuli? Byl krátký, nebo nepřinášel nic nového? Na konci každého článku najdete hodnotící tlačítka.
souhrn zajímavých komentářů, technologických zpráv nebo investičních informací naleznete v našich newsletterech, které pro vás připravují editoři a vedoucí rubrik?