Návrh spojuje fyzický svět s digitálním a vytváří atmosféru místních trhů pod širým nebem, která se snoubí s digitálními řešeními, jež nabízejí informace o výrobcích a zároveň zlepšují orientaci v obchodu.

Nakupování v supermarketech Coop změní digitální technologie "sdílené ekonomiky"

Když zákazník vezme do ruky konkrétní produkt nebo na něj jen ukáže, senzory v regálu to poznají a na displejích se objeví rozšířené informace o daném zboží. Od těch základních, jako jsou složení, původ, alergeny nebo kalorická hodnota, až po dopad na životní prostředí formou tzv. uhlíkové stopy. Zákazníci také mají možnost individualizovat svou nabídku - prostřednictvím aplikace mohou nahrát do profilu své preference, tedy například alergeny, dietu nebo oblibu určitého typu vína. Aplikace je potom může po prostoru navigovat a nabízet jim zboží a nabídky na míru.

Foto: Shutterstock, archiv redakce

Accenture