Největší světový hotelový řetězec Marriott International překonal očekávání, když v prvním čtvrtletí letošního roku zvýšil svůj čistý zisk na 365 milionů dolarů. Řetězec, který má pod sebou třicet hotelových značek, musí ale řešit překážku v podobě vlastní konkurence. Některé jeho hotely působí na stejném místě a okrádají se tak navzájem o zákazníky.
Společnost chce snížit náklady jednotlivých hotelů a uvažuje i nad prodejem či pronájmem některých svých značek. Zároveň plánuje stavbu hotelů v zemích, kde dosud nepůsobí.
Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře
Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru