Zatímco před čtyřmi lety odstartovalo na Noční běh pro Světlušku dvě stě lidí s firemními čísly, letos jich byla už téměř tisícovka. "Popularita běhu stoupá, není proto divu, že se ho chopily i firmy," říká Přemysl Filip, ředitel Nadačního fondu Českého rozhlasu, který organizuje běh na pomoc lidem se zrakovým postižením. Své zaměstnance do Světlušky zapojují firmy jako Vodafone nebo Herbadent.

fenomén běh: do stále oblíbenějšího sportu investují miliardáři a velké firmy

Firmy, které se chtějí chovat společensky odpovědně, zahrnují běhání do svých plánů. Je to otázka posledních pěti let. Hlavně velké korporace motivují Čechy k pohybu. Spolu s neziskovými organizacemi tak pomáhají lidem, a zároveň v běhání našly snadný způsob, jak svým zaměstnancům ulevit od stresu. "Běh přispívá ke zdravému životnímu stylu a ten se zase odráží na dobrém pracovním výkonu," říká manažer HR oddělení z poradenské a auditorské společnosti KPMG Jan Pivoňka.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru