Už někdy před 10 lety se ozývali běžečtí puristé a volali po návratu k přirozenému běhání. Bez stopek, sluchátek na uších, bez sporttesterů a hrudních pásů. Volali brzy, ale marně. Technologie dříve dostupné jen vrcholovým sportovcům nebo zapáleným amatérům si dnes může dovolit skoro každý a nabídka roste každý měsíc.

Už nyní představují sportovní technologie trh s hodnotou několika miliard dolarů a očekává se jeho růst. Apple například oznámil meziroční zdvojnásobení prodejů svých chytrých hodinek. Vedle čistě technologických firem těží ze zájmu běžců o nové "hračky" i zavedené značky. Například v kategorii chytrých hodinek prodává víc zařízení než Apple nebo Samsung americký Garmin, který sporttestery vyrábí už 14 let.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?