Už někdy před 10 lety se ozývali běžečtí puristé a volali po návratu k přirozenému běhání. Bez stopek, sluchátek na uších, bez sporttesterů a hrudních pásů. Volali brzy, ale marně. Technologie dříve dostupné jen vrcholovým sportovcům nebo zapáleným amatérům si dnes může dovolit skoro každý a nabídka roste každý měsíc.

Už nyní představují sportovní technologie trh s hodnotou několika miliard dolarů a očekává se jeho růst. Apple například oznámil meziroční zdvojnásobení prodejů svých chytrých hodinek. Vedle čistě technologických firem těží ze zájmu běžců o nové "hračky" i zavedené značky. Například v kategorii chytrých hodinek prodává víc zařízení než Apple nebo Samsung americký Garmin, který sporttestery vyrábí už 14 let.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Technologie pomáhají běžcům začít i vytrvat.
  • Nejlevnější pomůcky přijdou už na 700 korun, nejdražší na více než 10 tisíc.
  • Mobilní aplikace toho zvládnou hodně i zcela zdarma, placené nabídnou více.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každé pondělí ráno najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru