Při zavádění inovací do vzdělávání je potřeba si všímat, které z nich studium opravdu obohatí. Teprve praxe mnohdy ukáže, jaké z nich jsou samoúčelné. Měly by samozřejmě sloužit základnímu cíli vzdělávání a tím je příprava na budoucí profesní uplatnění, respektive aktualizace zastaralých postupů a technologií, které již v praxi ztratily opodstatnění. Jak tedy zasahují technologie do přípravy na budoucí povolání? Jak neustálá potřeba lidí z praxe držet krok s oborem ovlivňuje způsoby celoživotního vzdělávání?

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se