Společnost Adastra tímto krokem navazuje na svou dlouhodobou vizi dodávat zákazníkům komplexní portfolio služeb v oblasti informačního managementu a naplňuje výzvy současného digitálního světa.

„Firmy masivně investovaly do datové infrastruktury a nyní potřebují začít tento potenciál naplno využívat. Mobilní aplikace budou hrát klíčovou roli v rychlosti poskytování informací více lidem. A to nejen v oblasti B2C, ale i v rámci interních systémů velkých organizací,“ popisuje budoucnost odvětví Pavel Kysela, generální ředitel Adastra ČR.

„Spojení s Adastrou je logickým vyústěním naší spolupráce na projektech v zahraničí, hlavně na čínském HomeCreditu,“ říká Stanislav Dvořák, ředitel adastra.one. „Jelikož se oblast businessových řešení přesouvá z desktopů do mobilů a tabletů, společně tak nejen stabilizujeme, ale výrazně posilujeme naši pozici.“

Vývojářské studio adastra.one (dříve Anywhere Mobile Apps) se svými více než 40 zaměstnanci zrealizovalo pro své zákazníky z řad startupů i renomovaných společností přes více než 300 projektů.

Mezi nejvýznamnější patří pro Tesco vyvinuté řešení, které se stalo synonymem mobilního nakupování v Irsku, Česku, Polsku, Slovensku, Maďarsku, ale i Thajsku a Malajsii. Stejné to je i v případě mobilní aplikace Club Card, která zpřístupňuje uživatelům mobilních zařízení výhody jednoho z největších věrnostních programů v Evropě. Dále pak pro Sazku aplikaci, která umožňuje kontrolu tiketů a losovaných čísel přímo z mobilu (a brzy i mnohem více) a pro T-Mobile uživateli velmi populární olympijské aplikace LOH 2016 a ZOH 2014. Mezi dalšími klienty najdeme jména jako McDonald’s, MetLife, Nutricia, Mafra, Česká spořitelna, Home Credit, ČSOB Pojišťovna nebo inovativní startupy Rohlík.cz a Zavezu.cz.

Související