Nejpopulárnější webový prohlížeč začne blokovat reklamy na internetu. Na této zprávě by nebylo nic zvláštního, protože uživatelé přebujelou reklamu nemají moc rádi. Když se ale tato informace týká prohlížeče Chrome, který patří největší reklamní firmě na světě, je to zajímavé.

Google díky příjmům z prodeje reklam živí i projekty, které hledají elixír nesmrtelnosti, ale to nic nemění na tom, že Google je primárně obří reklamní agentura. Oznámení, které přinesl Wall Street Journal, tak vypadá, že si chce Google dobrovolně snížit výdělky. Tak to ale není. Prohlížeč Chrome totiž bude podle zdrojů WSJ blokovat jen "špatné" reklamy.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Google údajně zavede automatické blokování reklam v Chromu.
  • Nová funkce zakáže zobrazování obtěžujících typů reklam.
  • Google tímto krokem riskuje další spory s EK.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každé pondělí ráno najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru