Volba generálního ředitele České televize proběhne už za týden, přesto dosud nezaznělo, kam se televize za posledních šest let posunula. Přesněji: nikdo se neobtěžoval s analýzou, co z ČT za šest let udělal dosavadní ředitel Petr Dvořák, který se dle očekávání popere o ředitelské křeslo i příští týden.

Jistě, taková relevantní analýza by si žádala větší prostor, několikanásobně větší, než je kousek stránky pro pravidelný sloupek. Něco se ale udělat dá, už proto, že v takové analýze jde spíše o vystižení podstatných směrů než o konkrétní výčet plusů a minusů v původní tvorbě, (ne)závislosti zpravodajství a rozpočtové kázni.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Dosavadní ředitel Petr Dvořák předělal zásadním způsobem Českou televizi.
  • Je zábavná, kopíruje oblíbené trendy, sází na mainstream, nostalgii, ale hlavně nic neriskuje.
  • Volba nového šéfa ČT by měla odpovědět na otázku, zda chce společnost tento způsob "zobrazování reality" změnit.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru