Stalo se zvykem řešit otázku, kdo by měl v druhém kole prezidentské volby šanci porazit Zemana. Horáček? Drahoš? Někdo jiný? Je ovšem možné, že je otázka položena úplně špatně. A ta správná zní: Co když žádné druhé kolo nebude? Co když Zeman vyhraje už v prvním?

Podle průzkumu Medianu pro Český rozhlas by současnou hlavu státu volilo "jen" 37 procent lidí. Jenže 21 procent odmítá říci, komu by svůj hlas dali. A kdyby jen o něco víc než polovina z nich nakonec volila Zemana, měl by zvolení v kapse. Odpovídá to nakonec faktu, že obliba prezidenta se stabilně drží nad 50 procenty.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Zeman říká, co lidé chtějí slyšet, a navíc jim přijde zábavný.
  • Do prezidentské kampaně míří s nejlepšími kartami a hrát s nimi dokáže velmi šikovně.
  • Zatím to vypadá, že z dalších voleb vyjde s ještě silnějším mandátem než z těch předchozích.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru