Český výrobce koupelnových předložek Grund vidí největší potenciál na americkém trhu. Chce tam dokonce otevřít vlastní továrnu. Rodinná firma také pociťuje sílu on-line prodejů. Její zboží se již prodává na Amazonu, což je pro trh v USA stěžejní.

Domácí trh firmě tvoří jen zlomek tržeb, 90 procent produkce jde na vývoz. "Česká republika je pro nás srdeční záležitost, jsme ve všech řetězcích. Ale čelíme velké konkurenci z Turecka. Hodně spotřebitelů dá přednost ceně, přestože výrobek za půl roku vyhodí," popisuje generální ředitel společnosti Jiří Grund. 

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?