Český výrobce koupelnových předložek Grund vidí největší potenciál na americkém trhu. Chce tam dokonce otevřít vlastní továrnu. Rodinná firma také pociťuje sílu on-line prodejů. Její zboží se již prodává na Amazonu, což je pro trh v USA stěžejní.

Domácí trh firmě tvoří jen zlomek tržeb, 90 procent produkce jde na vývoz. "Česká republika je pro nás srdeční záležitost, jsme ve všech řetězcích. Ale čelíme velké konkurenci z Turecka. Hodně spotřebitelů dá přednost ceně, přestože výrobek za půl roku vyhodí," popisuje generální ředitel společnosti Jiří Grund. 

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Koupelnové předložky vyrobené českou společností Grund se nejlépe prodávají v Německu a USA. Čechům se obecně za dražší zboží do domácnosti nechce moc utrácet.
  • "Lidé po revoluci dokázali dát za luxusnější věci větší peníze v poměru ke svému tehdejšímu platu než dnes," říká v rozhovoru pro HN generální ředitel Jiří Grund.
  • Rodinná firma z Podkrkonoší se snaží oslovit mladší zákazníky, rozjíždí výrobu v USA a svou budoucnost vidí v prodeji přes e-shop.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.