V dřevních dobách průmyslu − někdy kolem roku 2005 − si zájemce o nové dveře musel sednout s obchodníkem a společně dali za pomoci vzorků a katalogů dohromady poptávku. Nebylo to snadné. Řada kombinací nešla dohromady, výsledný záměr bylo navíc potřeba co nejpřesněji popsat a poslat do továrny, tehdy ještě často faxem. U výrobce pak museli data přepsat a ověřit, jestli je vůbec možné požadované dveře vyrobit a kolik to bude stát. Spousta lidí vlastně jen přepisovala data a nezřídka docházelo k chybám.

Nad obvyklou praxí se tehdy skoro nikdo nepozastavoval a málokdo se zamýšlel nad tím, jak by se dala změnit. K těmto inovátorům patřila i jihlavská firma Sapeli. Zkusila na to jít jinak a stala se jedním z příkladů digitalizace v Česku.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru