Poprvé koupila Patricie Šedivá v Alze parfém pro syna. A bylo to celkem nedávno. "V probíhajícím výběrovém řízení jsem se šla podívat do jejich showroomu a nadchlo mě, jak to tam funguje," popisuje s úsměvem nová mluvčí největšího českého e-shopu. Tou se stala v březnu a zatím se s firmou, která loni měla obrat přes 17 miliard korun, sžívá. "Vystoupila jsem ze své komfortní zóny a snažím se vstřebat tu spoustu nových informací a hlavně rychlost, se kterou se věci v Alze dějí," říká.

Reklamace − škola života

Nová šéfka pro PR přešla do on-line obchodu po dvaceti letech působení v T-Mobilu. Do oddělení reklamací tehdejšího Paegasu nastoupila v roce 1996 po vystudování hotelové školy. Ačkoliv se tehdy v Česku mobily nemohli chlubit všichni, reklamací bylo hodně.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru