Poprvé koupila Patricie Šedivá v Alze parfém pro syna. A bylo to celkem nedávno. "V probíhajícím výběrovém řízení jsem se šla podívat do jejich showroomu a nadchlo mě, jak to tam funguje," popisuje s úsměvem nová mluvčí největšího českého e-shopu. Tou se stala v březnu a zatím se s firmou, která loni měla obrat přes 17 miliard korun, sžívá. "Vystoupila jsem ze své komfortní zóny a snažím se vstřebat tu spoustu nových informací a hlavně rychlost, se kterou se věci v Alze dějí," říká.

Reklamace − škola života

Nová šéfka pro PR přešla do on-line obchodu po dvaceti letech působení v T-Mobilu. Do oddělení reklamací tehdejšího Paegasu nastoupila v roce 1996 po vystudování hotelové školy. Ačkoliv se tehdy v Česku mobily nemohli chlubit všichni, reklamací bylo hodně.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.