Co mají společného ženy a pivo? Obojí poutá pozornost. Obojí často přitahuje sexistické vtípky a stereotypy. Ginger Johnsonová − milovnice piva, bývalá výčepní a zakladatelka iniciativy a marketingové agentury Women Enjoying Beer − proto tuto otázku ještě trochu pozměnila. Ptá se, co prý mají společného kladivo, pivo a ženy. Odpověď? Společně dokážou překonat sexismus.

Ginger Johnsonová upozorňuje, že stejně jako žena dokáže přibít hřebík, umí také konzumovat, uvařit a poznat dobré pivo, aniž by u toho musela pózovat na etiketě v lascivních kreacích. Už pár let se v tom Johnsonová snaží utvrzovat ženy i muže napříč Amerikou. Její agentura mění podobu pivních reklam a pivní kultury a dodává dalším ženám odvahu, aby ukázaly, že pivo k nim nepatří o nic méně než k mužům. Jen k němu přistupují jinak.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Kristina Sverkunová si první pivní hospodu otevřela už v devatenácti.
  • Na dotaz, jak se na ni v baru koukali jako na holku, která jim má poradit s výběrem piva, říká, že čím je starší, tím víc se to zlepšuje.
  • Dříve si prý lidé často mysleli, že je v baru na brigádě.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru