Ze strmé hory do údolí, skoro jako v pohádce, shlíží pyšný hrad. Při dobré viditelnosti z cimbuří snadno dohlédnete až k moři. A v podhradí nepřehlédnete fotbalové hřiště. V San Marinu, zemičce poblíž italského Rimini, si včera zahrála zápas kvalifikace o postup na fotbalové mistrovství světa i česká reprezentace. A vyhrála tam 6:0.

V listopadu tu startovali Němci, úřadující mistři světa. Zvítězili 8:0 a jejich obávaný střelec Thomas Müller při té příležitosti vypálil i pár ostřejších slov. Zdůraznil, že takhle zbytečné zápasy by se vůbec neměly hrát. A Karl-Heinz Rummenigge, jeho šéf z Bayernu Mnichov, neváhal a hned si přisadil: "San Marino nemá s profesionálním fotbalem vůbec nic společného."

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru