Propracované informační a rešeršní systémy, on-line advokacie, služby šité na míru a celkově více byznysové pojetí jsou nepřehlédnutelné aspekty moderního poskytování právních služeb. Přesto nejdůležitější inovací, kterou by advokátní kanceláře měly rozvíjet, je větší otevřenost ke klientům a zaměstnancům, tedy něco, co se v ostatních sférách podnikání postupně stává normou a jednou ze základních charakteristik takzvaných "vědomých" společností. Co se pod tímto označením skrývá? A co taková vědomá právní firma, respektive advokát, nikdy nedělá?

Takový advokát například neříká klientovi, že ho na soudě "výborně znají", a proto jeho kauza dopadne s velkou pravděpodobností dobře. Aby mu pak po prohře vysvětloval, že advokáty protistrany "znali" zřejmě lépe.

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru