Renomovaní výrobci obrouček se v úzké součinnosti s technologickými firmami usilovně snaží dostat na trh s nositelnou elektronikou novou "hračku" − chytré brýle. Ty umožňují přenášet na smartphone či tablet to, co jejich uživatel právě vidí, a opačně zase přijímat informace o objektu, jenž se právě nachází v zorném poli.
Přízeň zákazníků se jako první v roce 2012 pokusil získat americký Google. Ale v lednu 2015 přestal svůj model "Glass" kvůli nezájmu prodávat.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru