Ze své pražské kanceláře Martin Heřmanský plánuje obchodní strategii výrobce amerických motorek Harley Davidson. Původně měl na starosti trhy ve střední a východní Evropě, v lednu povýšil a stal se ředitelem celého regionu EMEA, kam patří Evropa, Blízký východ a Afrika. Stal se tak jedním z nejvýše postavených Čechů v motoristickém průmyslu. V minulém roce si v této oblasti koupilo Harleye skoro sedm tisíc zákazníků.
"Díky dobrému leteckému spojení se nemusím stěhovat do Oxfordu, odkud pracoval můj předchůdce," říká Heřmanský, který se s firmou domluvil na tom, že zůstane v Česku. Řídí šest týmů, které kromě Prahy pracují také v Moskvě, Dubaji nebo v Kapském Městě. Vedení od manažera očekává, že ve svěřené oblasti zajistí firmě další růst, zejména v politicky nestabilních zemích Blízkého východu, v Turecku a v Rusku.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru