Trojice společností z Blízkého východu − Emirates Airlines, Etihad Airways a Qatar Airways − během minulých let pořádně zamíchala leteckým dopravním byznysem. Levnými letenkami i kvalitním servisem na přepychově vybavených palubách odlákala zavedeným evropským aerolinkám miliony pasažérů.
Ale časy se mění. Nadbytek přepravních kapacit na globálním trhu, ale i tlak nízkonákladových dopravců pociťují také "dravé" blízkovýchodní aerolinky provozující největší flotilu obřích letounů na světě. Zhoršující se ekonomické ukazatele je přiměly šetřit. Začínají propouštět a odkládají nákup nových letounů k pramalé radosti Airbusu a Boeingu.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru