Německému Adidasu, největšímu evropskému výrobci sportovních potřeb, se daří. Loni zvýšil tržby o 18 procent na 19,3 miliardy eur a čistý zisk poprvé v historii firmy přesáhl miliardu eur. Jeho nový šéf − dánský manažer Kasper Rørsted, který se ujal funkce loni v říjnu, staví laťku hodně vysoko. Chce získal více nových zákazníků, hlavně na úkor americké značky Nike, světové jedničky v oboru.

"Výsledky dosažené v uplynulém roce i pozitivní výhled dokazují, že naše obchodní strategie funguje," prohlásil ve středu Rørsted, když prezentoval poslední celoroční bilanci. Cíle, které do roku 2020 určil jeho předchůdce Herbert Hainer, se rozhodl ještě navýšit, takže tržby by podle něj měly růst o 10 až 12 procent ročně a čistý zisk alespoň o pětinu.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Německý výrobce sportovních potřeb Adidas loni poprvé ve své historii vydělal více než miliardu eur čistého.
  • Jeho nový šéf Kasper Rorsted chce čistý zisk zvyšovat o pětinu ročně.
  • Pro firmu je klíčový americký trh, kde zatím zaostává za světovou jedničkou Nike.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.