Po roce a půl od zahájení provozu nabízí 74 videokurzů, třetinu z nich zdarma. Většina kurzů je zaměřena na znalosti klíčové pro lepší uplatnění v práci - typicky jde o soft skills, obchodní dovednosti, IT nástroje a dovednosti či nejžádanější jazyky.

"Nejpopulárnější kurzy jsou v současnosti ty jazykové, následují nejžádanější soft skills, jako jsou komunikační a prezentační dovednosti, nebo osobní rozvoj. Pozitivní ohlasy od profesních komunit sklidily ale i specifičtější kurzy, například webová analytika nebo human-centered design," uvádí František Dalecký, manažer rozvoje Seduo.cz.

Výhodou on-linových kurzů je možnost studovat je kdykoli a kdekoli. Díky tomu jsou dostupné i těm, kteří by se jinak nevzdělávali. "Příjemně nás překvapuje takto silný zájem, a to i od starších lidí," přiznává Jan Nehasil, manažer vzdělávacích služeb LMC. "Děkoval nám dokonce 88letý student, další ze studentů soutěží v kontrolních otázkách s vnoučaty."

On-line vzdělávání ale míří nejen na jednotlivé koncové uživatele; velký potenciál leží i ve firmách. Videokurzy mohou například usnadnit základní proškolení zaměstnanců, snadno je možné vyjít vstříc specifickým potřebám jednotlivých skupin a nabídnout jim například kurz vyjednávání, obchodní angličtiny nebo projektové řízení pro nové manažery.

Každá lekce na Seduo.cz má 2-5 minut, je možné ji přehrát z tabletu i chytrého telefonu, lze si ji tedy pustit během snídaně nebo cesty do práce. Celý kurz má obvykle desítku lekcí a včetně samostudia by měl zabrat cca 2-6 hodin. Řada kurzů je zaměřena na seberozvoj (soft skills a jazyky), v nabídce jsou i kurzy IT dovedností a nástrojů, obchodních dovedností nebo marketingu. Do přípravy kurzů se zapojila Česká spořitelna, Seznam.cz nebo jazyková agentura Skřivánek, digitální agentury jako Dobrý web nebo H1.cz, známé osobnosti byznysu a internetové scény jako bojovník proti prokrastinaci Petr Ludwig, blogerka Michelle Losekoot nebo přední české univerzity - Vysoká škola ekonomická, Masarykova univerzita a další.

LMC

Související