Před první vlnou elektronické evidence tržeb loni v prosinci o značce Markeeta lidé nevěděli. Pár dní poté, co začali tržby evidovat hospodští a hoteliéři, už ale nový dodavatel systémů pro EET zaplavil billboardovou reklamou celé Česko. Někdejší start-up nově podpořený penězi silných investorů, v čele s někdejším šéfem ČEZ Martinem Romanem, tak dal najevo, jak moc se chce v miliardovém byznysu prosadit.

"Naším cílem bylo stát se jedním z předních dodavatelů pokladních systémů pro EET," uvedl Richard Fuxa, jeden z podílníků společnosti Smart software, která Markeetu podnikatelům prodává.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.