Seděl jsem zabořený do křesla a hleděl na dva mladíky na pódiu. To, co předváděli, připomínalo parodii nějakého komediálního filmu odehrávajícího se v Silicon Valley. Ale ani těch moc neviděli, obávám se. "To je Petr a z nás dvou je to ten, který je génius," řekl mladík v džínách a červených teniskách. A ukázal na kolegu.

Druhý mladík, který se na génia zřejmě kvalifikoval brýlemi s výraznými obroučkami a tričkem s motivem Star Wars, zareagoval s několikavteřinovým, trochu rozpaky budícím zpožděním. Na oplátku představil on zase toho prvního. "Tohle je Honza. Machr na čísla a marketing," řekl hlasem o pár tónům vyšší, než by znělo přirozeně.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?