Je to jako ve filmu z nemocničního prostředí, když lékař po dlouhém boji o život pacienta konečně nahmatá tep. Srdce se ozvalo jenom párkrát, pacient už zřejmě nikdy nenabude své někdejší síly, ale i tak jeho návrat do života přitahuje nebývalou pozornost. Co na tom, že se jedná pouze o slupku. Na veletrhu v Barceloně se pod brandem Nokie, jejíž značku mají na osm let pronajatou bývalí manažeři firmy v nové společnosti HMD, představily tři nové smartphony, a především aktualizovaný "kultovní" model 3310. Comeback je hotov. Šlo ale především o velké cvičení v marketingu a public relations. Brand Nokia totiž navazuje na původní finský kolos velmi volně a 3310 má s někdejším "telefonem pro 100 milionů" společný snad jen ikonický tvar a výdrž baterie.

Nicméně příběh opravdu pokračuje. Společnost HMD Global zaštítili veteráni někdejší slavné éry v podobě Arta Nummely, někdejšího viceprezidenta mobilní divize Nokie a Jeana-Francoise Barila, někdejšího šéfa zásobování. Jeho firma Smart Connect revitalizační proces brandu financuje.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.