Francouzi a Němci si zvykají na poněkud jiné volby, než dosud znali. Vedle plakátů, televizních spotů, internetových bannerů a mítinků na náměstích kandidáti a politici odrážejí falešné zprávy, dezinformace a hackerské útoky. Jakási šedá volební kampaň, inspirujeme-li se termínem šedá ekonomika.

Francouzi volí prezidenta ve dvou kolech 23. dubna a 7. května, Němci 24. září nový parlament.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.