Společnost Auto Palace, která v Česku prodává auta osmi značek, má ambici v dohledné době překonat svého největšího rivala − zhruba o polovinu větší skupinu Porsche Inter Auto. Je to součástí jejího plánu do roku 2020. "Nyní jednáme o převzetí čtyř dealerů, ale zatím nemohu být konkrétní," říká Ralph Howie, šéf Auto Palace pro Česko a Slovensko.

Ale i konkurence má zájem růst. Podmínky na trhu jsou na to ideální. Pro menší dealery je stále těžší držet krok s potřebnými investicemi do prodejního a servisního zázemí. Pokud neprodají dost aut, nejsou ve svých nákladech konkurenceschopní.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se