Snad žádná tisková zpráva pro novináře se neobejde bez několika kouzelných slov. Je přitom úplně jedno, o co v ní jde. V Česku, kde se otrocky přebírají zahraniční šablony a bombasticky se v nich oznamuje velké kulové, na tom nezáleží. Důležité je, aby první dojem byl co nejblyštivější a pokud možno zakryl naprostou bezobsažnost vašeho sdělení. Až tedy budete tento týden rozesílat něco důležitého do redakcí, nezapomeňte na těchto deset chytlavých výrazů:
Unikátní. Česká republika je báječná země. Podle tiskových zpráv v ní každý týden vzniknou desítky jedinečných věcí a konceptů, jaké svět neviděl. Jen za posledních pár dnů jsme se dozvěděli, že unikátní jsou kanceláře v centru Ostravy, krátkodobé půjčky i starost o pneumatiky v autoservisech. Momentálním vrcholem unikátnosti je, když něco není unikátní.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Týden v komentářích HN
Máte zájem o informace v širších souvislostech?
Každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily v Hospodářských novinách. Těšit se můžete na texty Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje Jan Kubita.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru