Na výsledcích hospodaření společnosti McDonald's se pozitivně odrážejí změny, které od svého nástupu do funkce uskutečnil šéf Steve Easterbrook. Loni řetězec rychlého občerstvení zaznamenal meziroční zvýšení tržeb v restauracích otevřených alespoň třináct měsíců o 3,8 procenta. Jednalo se o nejrychlejší tempo růstu od roku 2011. V samotném posledním čtvrtletí minulého roku se takzvané srovnatelné prodeje zvýšily o 2,7 procenta. Čistý zisk se za celý rok zvýšil o tři procenta a dosáhl 4,7 miliardy amerických dolarů.

Easterbrook cílí na mileniály

Šéfem McDonald's se stal britský manažer Steve Easterbrook v březnu 2015. Firmě tehdy hrozila stagnace, například i kvůli tomu, že se nedokázala rychleji přizpůsobovat trendům a měnícím se chutím zákazníků.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru