Alexander Braun je známý jako volební stratég ministra financí a druhého nejbohatšího Čecha Andreje Babiše. Jenže práce pro vicepremiéra a šéfa hnutí ANO, kterého s trochou nadsázky přivedl v roce 2013 do sněmovny, je pro čtyřicetiletého bývalého novináře vlastně jen dobře placeným melouchem. V první řadě je Braun ředitelem úspěšné PR a vlivové agentury SKDKnickerbocker, která má pobočky rozeseté v největších amerických městech a kterou uznávaný server Politico zařadil mezi tři nejmocnější lobbistické kanceláře "nového" Washingtonu. Tedy Washingtonu po zvolení Donalda Trumpa prezidentem Spojených států.

Firma, do níž Braun přestoupil před rokem z jiné zaoceánské konzultantské legendy PSB, má mimo jiné skvělé kontakty mezi technologickými byznysmeny, ale také demokraty a liberálními aktivisty. Ti jsou sice po republikánském vítězství v boji o Bílý dům a Kongres v defenzivě, tím spíš se jim však hodí někdo, kdo ví, jak upoutat pozornost, zaujmout a přesvědčit veřejnost i protivníky.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.