Za loňský rok zvládly počítačové a konzolové hry vygenerovat přes 42 miliard dolarů. Filmy zatím ještě spočítané nejsou, ale podle dosavadních odhadů se tržby za rok 2016 pohybují kolem 38 miliard. Myslím, že to je celkem jasné. Ve videohrách se točí více peněz − a to už několikátým rokem.

Není to zábava pro úzkou skupinu lidí. Je to mainstreamové médium, které je součástí naší kultury. O to víc mě zaráží, že vlastně neexistuje žádná státní podpora. Zatímco tak funguje Státní fond kinematografie na podporu filmů, zdá se mi jistá nespravedlnost, že se podobné péče nedostává i hrám.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?