O italské Alfě Romeo se mluví jako o legendární značce. Má za sebou více než stoletou historii a širokou základnu fanoušků, kteří na ni nedají dopustit. I přesto, že její vozy byly vyhlášené technickými problémy všeho druhu. Možná i to dosud znamenalo, že u širší veřejnosti zůstávala spíš na pozadí zájmu, což platilo nejen pro řidiče, ale také manažery koncernu Fiat Chrysler, pod který značka patří. Prodeje klesaly i v domovské Itálii, z necelých 60 tisíc aut v roce 2011 na polovinu o čtyři roky později. Teď ale přišel čas na změnu. Šéf Fiatu Sergio Marchionne chce Alfu Romeo vidět jako konkurenta pro BMW nebo Mercedes-Benz.

Jak toho chce dosáhnout? Především rozšířením modelové nabídky. V uplynulých letech neměla Alfa Romeo v podstatě co nabídnout. Poslední "normální" model, hatchback Giulietta, přišel už před šesti lety. Alfa se držela stranou a její prodeje klesaly. Až letos by se mělo objevit SUV Stelvio, které má asi nejvíc pomoci se zvednutím prodejů. Do roku 2020 plánuje Alfa ještě dalších šest modelů, mezi nimi větší sedan, menší SUV či hatchback.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.