Slovákovi Andreji Pančíkovi stačily necelé dva roky rozvíjení start-upu Represent, aby svou firmu nakonec prodal americké firmě CustomInk za odhadovanou cenu 100 milionů dolarů, tedy zhruba 2,5 miliardy korun. Pro rozjezd svého projektu, jenž provádí charitativní dražby oděvů amerických celebrit, získal miliony korun od českého fondu Credo Ventures, který ho v začátcích podpořil.
Podobné štěstí přitom neměly desítky dalších mladých firem z Česka. Ty často přicházejí s inovativními byznysovými nápady, řada z nich ale neprorazí právě proto, že jim chybí peníze do začátku.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru