Tuzemský maloobchod zažil jeden z nejlepších roků. Jen u obchodních řetězců lidé podle Českého statistického úřadu za první tři čtvrtletí roku utratili 204 miliard korun, o čtyři miliardy více než loni.

Největším tahounem byl obchod po internetu. Celkové obraty za prodej zboží přes e-shopy přesáhly 98 miliard korun, tedy meziročně o 21 procent víc.

Obchodníkům pomáhaly i slevové akce jako třeba Black Friday.

Právě vysoké slevy ve výši i několika desítek procent a ochota lidí utrácet nahrávají rekordním tržbám obchodníků. Ti za pomoci různých slevových taktik pokračují v lákání dalších zákazníků i po Novém roce.

Často však není jasné, kolik zboží vlastně stojí nebo jak výsledná cena po slevě vznikla.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.