Největší české e-shopy slibují v povánočních výprodejích slevy ve výši desítek procent. Třeba Alza zlevnila dámský parfém Calvin Klein z bezmála dvou a půl tisíc na 599 korun. Podle srovnávače cen Heureka.cz přitom ostatní prodejci stejný parfém letos v průměru prodávali průměrně za 800 korun. Alzou avizovaná povánoční sleva ve výši 76 procent tak byla reálně podle běžných letošních cen sotva třetinová.

Podobně triky na zákazníky zkouší také Kasa.cz nebo Mall.cz. Ten třeba nyní nabízí pračku Candy, jejíž původní cena měla činit necelých deset tisíc, za 5990 korun. Pračka se přitom po celý rok prodává za průměrných osm tisícovek, takže reálná sleva nedosahuje Mallem uváděných 40, ale jen 25 procent.

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru