Vázat se na desítky let a spořit si přes životní pojištění na penzi už není v módě. Podle Michala Pobudy, který má ve společnosti KPMG na starosti poradenství pro finanční instituce, pojišťovny přesto nejsou tlačeny k tomu, aby přestaly tento produkt nabízet. Pokud ale chtějí klienty s životním pojištěním oslovovat i v budoucnu, budou se muset změnit.

HN: Má podle vás životní pojištění budoucnost?

Ano, má. O investiční životní pojištění ale nebude mít zájem tolik lidí jako v minulosti. Trh s tímto produktem se zmenšuje.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.