Zásadním problémem většiny elektromobilů je fakt, že na jedno nabití ujedou tak okolo 150 kilometrů. Z uživatelského hlediska jsou tedy odsouzené jen na popojíždění po centru velkých měst. Existuje ale jedna výjimka − Tesla. Automobilka vizionáře Elona Muska se stala tím, čím je Apple ve světě chytrých telefonů. Vyrábí vozy, které se vymykají zavedeným standardům, ať už jde o dojezd, nebo design. Dokazuje to i třetí model v její historii, nazvaný Model X.

Tesla je podobně jako Apple pro řadu lidí "trendy" a lákavá. Díky chytře promyšlenému marketingu se dokáže dobře prezentovat, až se zdá, že je opravdu nejúspěšnějším výrobcem elektromobilů na světě. Jenže na konci letošního roku by mělo po světových silnicích jezdit už přes dva miliony elektromobilů a Tesla si z prodejů neukrajuje tolik, jak se může na první pohled zdát.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Obrovský elektromobil dokáže ujet okolo 450 km.
  • Přes svou nadváhu předvádí ostré zrychlení.
  • Cena je extrémně vysoká.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.