Zásadním problémem většiny elektromobilů je fakt, že na jedno nabití ujedou tak okolo 150 kilometrů. Z uživatelského hlediska jsou tedy odsouzené jen na popojíždění po centru velkých měst. Existuje ale jedna výjimka − Tesla. Automobilka vizionáře Elona Muska se stala tím, čím je Apple ve světě chytrých telefonů. Vyrábí vozy, které se vymykají zavedeným standardům, ať už jde o dojezd, nebo design. Dokazuje to i třetí model v její historii, nazvaný Model X.

Tesla je podobně jako Apple pro řadu lidí "trendy" a lákavá. Díky chytře promyšlenému marketingu se dokáže dobře prezentovat, až se zdá, že je opravdu nejúspěšnějším výrobcem elektromobilů na světě. Jenže na konci letošního roku by mělo po světových silnicích jezdit už přes dva miliony elektromobilů a Tesla si z prodejů neukrajuje tolik, jak se může na první pohled zdát.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se