Zásadním problémem většiny elektromobilů je fakt, že na jedno nabití ujedou tak okolo 150 kilometrů. Z uživatelského hlediska jsou tedy odsouzené jen na popojíždění po centru velkých měst. Existuje ale jedna výjimka − Tesla. Automobilka vizionáře Elona Muska se stala tím, čím je Apple ve světě chytrých telefonů. Vyrábí vozy, které se vymykají zavedeným standardům, ať už jde o dojezd, nebo design. Dokazuje to i třetí model v její historii, nazvaný Model X.

Tesla je podobně jako Apple pro řadu lidí "trendy" a lákavá. Díky chytře promyšlenému marketingu se dokáže dobře prezentovat, až se zdá, že je opravdu nejúspěšnějším výrobcem elektromobilů na světě. Jenže na konci letošního roku by mělo po světových silnicích jezdit už přes dva miliony elektromobilů a Tesla si z prodejů neukrajuje tolik, jak se může na první pohled zdát.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.