Přestože Češi italské sýry dobře znají a například spotřeba pravého parmezánu se v Česku za posledních pět let více než zdvojnásobila, dostanou vybrané italské originály − parmezán, gorgonzola a asiago − ještě výraznou marketingovou výhodu.
V rámci podpory chráněného označení původu vybraných evropských potravin běží nyní v Česku a také v Rakousku, Polsku a Maďarsku osvětová kampaň kolem těchto sýrů. Loni EU v tomto typu propagace cílila na Tyrolsko a tamní špek či jablka, s nimiž se "útočilo" třeba na Německo, nebo podpořila vybraná evropská vína, jako například portské v Číně.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru