Pro obchody s českým zbožím, kapitálem a vedením se chystá nové logo. Slogan "Tradiční český obchod − certifikováno Asociací českého tradičního obchodu" by je měl odlišit od konkurence, zvýšit důvěru zákazníků a pomoci získat nové. Odkud pocházejí potraviny na regálech, zajímá většinu kupujících. Jako velmi důležitý faktor to v zářijovém průzkumu agentury Ipsos uvedlo 21 procent lidí, dalších 43 procent si myslí, že je to důležité.

"Musíme zákazníkům nabídnout něco víc. Ukázat jim, které nezávislé prodejny splňují požadavky zákazníků na kvalitu služeb i sortimentu. Právě to si certifikace tradičních českých prodejen klade za cíl," vysvětluje Zdeněk Juračka, předseda Asociace českého tradičního obchodu, která sdružuje sedm tisíc členů.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 60 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.